Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

مدیر کل راه آهن شمالغرب گفت: پروژه ۲ خطه کردن راه آهن زنجان – قزوین حداکثر تا اسفند ماه امسال افتتاح شده و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ علی خدایی در گفتگوی با صدا و سیمای مرکز زنجان، با بیان این مطلب، اظهار کرد: امیدواریم عملیات اجرایی این طرح طبق پیش بینی ها حداکثر تا اسفند ماه امسال به اتمام برسد و مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی افزود: بعد از بازدید معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه از پروژه ۲ خطه کردن راه آهن زنجان – قزوین و تخصیص اعتبار برای تکمیل این پروژه  پیمانکاران این طرح با قوت در حال اجرای مراحل نهایی این طرح هستند.

مدیر کل راه آهن استان زنجان با اشاره به پیشرفت ۷۳ درصدی طرح ۲خطه کردن راه آهن زنجان – قزوین، یادآور شد:  زیر سازی طرح به پایان رسیده و پیمانکاران طرح در حال خرید قطعات و تجهیزات مربوط به طرح هستند. این پروژه خط ریلی دوم مسیر است که می‌تواند قزوین را به زنجان مرتبط کند.

وی تاکید کرد: با اجرای این پروژه ظرفیت حمل بار در مسیر کریدور شرق به غرب کشور بیش از هفت میلیون تن افزایش خواهد یافت. این خط ریلی همچنین یک و نیم ساعت زمان سفر در مسیر ریلی زنجان – قزوین را  کاهش خواهد داد.

کلمات کلیدی:

zanjan-tourism-news

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">