Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

این دو کشور آسیایی از گذرنامه آلمانی که همیشه صدر نشین جدول شاخص‌های گذرنامه قرار داشت، جلو زدند . شهروندان این دو کشور با داشتن قوی‌ترین گذرنامه در جهان می‌توانند بدون نیاز به اخذ ویزا و یا گرفتن ویزا در هنگام ورود به کشور مقصد، به ۱۸۰ کشور سفر کنند.

لازمه راحت سفر کردن داشتن گذرنامه‌ای قدرتمند است که درهای کشورهای مختلف را برای مسافرین می‌گشاید.

بر اساس گزارشی که اخیرا توسط شاخص گذرنامه هنلی (Henley Passport Index) منتشر شده است، شهروندان ژاپن و سنگاپور با داشتن قوی‌ترین گذرنامه در جهان می‌توانند بدون نیاز به اخذ ویزا و یا گرفتن ویزا در هنگام ورود به کشور مقصد، به ۱۸۰ کشور سفر کنند.

این دو کشور آسیایی از گذرنامه آلمانی که همیشه صدر نشین جدول شاخص جهانی گذرنامه قرار داشت، جلو زدند. ژاپن و سنگاپور این بُرد را مدیون برداشتن ویزا برای شهروندان ژاپنی و سنگاپوری برای سفر به ازبکستان هستند.

یک محقق در مرکز «آسیا و جهانی شدن» در دانشگاه ملی سنگاپور معتقد است که قدرتمند شدن گذرنامه‌های آسیایی باید خیلی پیش‌تر از این اتفاق می‌افتاد. در بیانه‌ای که این مرکز منتشر کرده است، این محقق می‌افزاید:« دو کشور ژاپن و سنگاپور به عنوان قدرت‌های اقتصادی صلح‌طلب شناخته می‌شوند. به همین ترتیب شهروندان این دو کشور گردشگرانی هستند که به سرمایه‌گذاری و تجارت علاقه دارند».

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">