Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

نماینده مردم ملکان در مجلس خطاب به وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، عنوان کرد: به نظر می رسد شما انگیزه کافی برای کار جهادی با وزارتخانه ای که با بدنه آن تناسبی ندارید را نداشته باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  سیدعلی موسویدر نشست علنی نوبت سوم امروز (سه شنبه، 2 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه های وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، عنوان کرد: در مقطع کنونی صنعت گردشگری با وضعیت دشواری مواجه است و علاقمندان به این صنعت خواستار این هستند که با انتخاب شایسته تحولی مهم در این عرصه محقق شود.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی خطاب به ضرغامی با بیان اینکه برخی نگرانی ها وجود دارد که با توجه به سوابق شما اقدامات و شعارهای تحولی جنبه شعاری داشته باشد، افزود: همچنین نگرانی دیگر این است که انگیزه کافی برای تلاش جهادی در وزارتخانه ای که تناسب چندانی با بدنه آن ندارید، در شما وجود نداشته باشد.

وی، ضرورت اختصاص مشوق ها برای توسعه گردشگری را یک اصل برشمرد و ادامه داد: نگرانی دیگر این است که شما تخصص و تسلط کافی در این حوزه را نداشته باشید.

موسوی درباره حوزه صنایع دستی عنوان کرد: در خصوص صادرات فرش دستباف برنامه عملیاتی ویژه ای دیده نشده، این در حالی است که بیش از 2 میلیون نفر به صورت مستقیم با این هنر- صنعت درگیر هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: وزارت گردشگری چطور می خواهد برای قشر روستایی که خانه های خود را به عنوان خانه های بوم گردی در اختیار وزارت گردشگری قرار داده و به این مسئله امید بسته اند، اقدام کند این یک فرصت است و وزارتخانه شما باید از این فرصت استفاده کند. ایران با استفاده از همین فرصت ها می تواند در رتبه های بالای گردشگری طبق قوانین برنامه قرار گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از وزیر پیشنهادی گردشگری خواست تا در محضر نمایندگان و ملت ایران قول دهد تا چه سالی می تواند ایران را جزو رتبه های برتر گردشگری دنیا قرار دهد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گردشگری روستایی بیشترین اثر را در جذب گردشگر خواهد داشت، خطاب به ضرغامی گفت: شما برای حوزه صنایع دستی چه برنامه زود بازده و بلندمدتی دارید.

وی تاکید کرد: به عنوان عضوی از فراکسیون مناطق محروم از شما می خواهم عنوان کنید تا چه زمانی می خواهید ساماندهی خانه های بوم گردی را به نتیجه برسانید. این مسئله منجر به محرومیت زدایی از مناطق محروم خواهد شد.

موسوی با اشاره به سوابق ضرغامی در مناصب مختلف نظام، تصریح کرد: شما از منابع کشور مطلع هستید بنابراین برنامه شما باید برای توسعه مناطق محروم عملیاتی تدوین شود. همه این مباحث برای مخالفت با رأی اعتماد شما نبود چرا که می دانم از مجلس رأی اعتماد می گیرید، قرض من طرح دغدغه ها و بیان آن ها با شما بود.

کلمات کلیدی:

iran-tourism-news

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">