Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

سیاره ما به ما نیاز دارد: از آنجا که COVID-19 بحران محیط زیست را متوقف نکرده است ، زمان در حال اتمام است - هر یک از ما نقشی در محافظت از خانه خود داریم.

شهروندان سبز یونسکو کمپین جدید ما برای قرار دادن پروژه های ابتکاری شهروندان محلی است که اقدامات را برای آینده بهتر در صحنه جهانی تسریع می کنند! ما هر ساله صدای 100 پروژه و طرح را تقویت می کنیم - برای اینکه شما آنها را کشف ، پشتیبانی کنید ، به آنها بپیوندید یا آنها را تکثیر کنید!

بخشی از این جنبش باشید و بیایید اکنون شروع کنیم!

UNESCO GREEN CITIZENS یک کارزار تبلیغاتی سازمان برای حمایت از تعهد شهروندان برای کره زمین است. این هدف متقاعد کردن همه برای درگیر کردن در زمینه های اصلی اقدام برای محیط زیست است ، که یونسکو آژانس اصلی سازمان ملل است: تنوع زیستی، اقیانوسها، آب، آموزش برای توسعه پایدار، دانش بومی و محلی.

شهروندان سبز یونسکو توجه بازیگران تغییر را که توسط تیم های ما و مجموعه ای از ناظران در سراسر جهان کشف شده اند ، انجام می دهند که در یکی از این پنج زمینه پروژه های مبتنی بر راه حل مبتکرانه ، تأثیرگذار و تکراری را رهبری می کنند. پروژه های منتخب به نمایش درآمده در بستر شهروندان سبز یونسکو به دنبال حمایت از افرادی (مانند شما!) هستند که مایل به مشارکت در این کار هستند.

https://www.unescogreencitizens.org

کلمات کلیدی:

iran-tourism-news

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">