Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

صبح امروز ۳۱۰ گردشگر به مقصد چهاردهمین جشنواره ملی آش ایرانی سوار قطار شدند تا در ایستگاه اول سومین گنبد بلند جهان و در ایستگاه دوم از بزرگترین جشنواره غذایی کشور بازدید کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، این مسافران از استان های تهران، اصفهان، البرز، قم، مازندران و ... ۷ صبح امروز تهران را به مقصد چهاردهمین جشنواره ملی آش ایرانی در زنجان ترک کردند. 

در ایستگاه اول ، گنبد عظیم سلطانیه سومین گنبد بلند جهان و بزرگترین بنای آجری جهان پذیرای مسافران قطار گردشگری بود تا گشتی در تاریخ ۷۰۰ ساله این بنا بزنند و معماری آذری دوره ایلخانی لذت ببرند . 

پس از آن موزه مردان نمکی ، موزه باستان شناسی زنجان و موزه مردم شناسی رختشویخانه بخشی از تاریخ کهن این دیار را به مسافران نشان خواهند داد تا در نهایت از ساعت ۱۷ در بزرگترین فستیوال غذایی کشور، بتوانند عطر هر بوی هر منطقه از این مرز و بوم را با آش های محلی بچشند.

 

کلمات کلیدی:

zanjan-tourism-news

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">