Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

تهران- ایرنا- اندیشکده مطالعات جهانگردی و میراث دانشگاه امام صادق(ع) با حضور جمعی از اساتید دانشگاه و دانشجویان، مدیران حوزه فرهنگی و گردشگری گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گردشگری ایرنا، اندیشکده مطالعات جهانگردی و میراث دانشگاه امام صادق(ع) روز چهارشنبه - ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱- همزمان با دهه ولایت با حضور جمعی از اساتید دانشگاه و دانشجویان، مدیران حوزه فرهنگی و گردشگری کشور گشایش یافت.

شهاب طلایی عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) و مدیر این اندیشکده گفت: با حمایت اساتید دانشگاه و معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع)، فعالیت اندیشکده مطالعات جهانگردی و میراث دانشگاه امام صادق(ع) به صورت رسمی همزمان با دهه ولایت آغاز می‌شود و بناست تا با همراهی پژوهشگران مسائل کلان و مهم کشور در زمینه جهانگردی و میراث آسیب‌شناسی و بررسی شود.

مدیر اندیشکده مطالعات جهانگردی و میراث دانشگاه امام صادق (ع) با بیان اینکه ظرفیت‌های بی‌شمار فرهنگی، طبیعی و تمدنی، ایران را در بحث جهانگردی در دسته کشورهای متمایز و مهم جهان قرار داده است، اظهار داشت: در سال های ابتدایی گام دوم انقلاب به دنبال آسیب شناسی جدی مباحث کلان در این حوزه هستیم و امید است با حمایت اساتید دانشگاه و پژوهشگران فعالیت های این اندیشکده به سرمنزل مقصود برسد.

در این مراسم، محمدهادی همایون عضو هیات علمی دانشگاه و رئیس شورای راهبری اندیشکده مطالعات جهانگردی و میراث دانشگاه امام صادق(ع)، محمدحسین ایمانی خوشخو عضو هیات علمی دانشگاه و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی، سعید اوحدی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، مصیب امیری رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری درباره موضوعاتی مانند اهمیت گردشگری، ابعاد تمدنی جهانگردی و میراث، اهمیت کار اندیشکده ای برای حکمرانی خوب، ظرفیت اندیشکده ها برای کمک به میراث فرهنگی و گردشگری و...به ایراد سخنرانی پرداختند.

کلمات کلیدی:

iran-tourism-news

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">