Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

حبیب ملایی یگانه شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره سراسری آش ایرانی اظهار کرد: یازدهمین جشنواره سراسری آش ایرانی امسال کار خود را با شعار «یک جشنواره خوشمزه» آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تاکیداتی که بر کیفیت یازدهمین جشنواره سراسری آش ایرانی در استان زنجان شده است، امیدواریم این جشنواره در سطح مطلوبی برگزار شود، تصریح کرد: در این جشنواره از بازدیدکنندگان و گردشگران از نقاط مختلف استقبال می‎شود.

شهردار زنجان و رئیس جشنواره سراسری آش ایرانی در زنجان با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های شب‌های ویژه در طول برگزاری این جشنواره یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده است، ادامه داد: هنرمندان زیادی در این جشنواره‌ها حضور دارند که در برنامه‎های شب‌های فرهنگی نیز به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه برخی از میهمانان برای شرکت در یازدهمین جشنواره سراسری آش ایرانی یک و نیم روز در راه بوده‎اند، یادآور شد: این تحمل رنج سفر برای حضور در جشنواره آش زنجان قابل تقدیر است.

ملایی یگانه ابراز کرد: امیدواریم در طول برگزاری جشنواره سراسری آش همه هم‌وطنان اوقاتی خوش در زنجان داشته و از برنامه‎های این جشنواره لذت برند.

شایان ذکر است، یازدهمین جشنواره سراسری آش ایرانی که امروز با حضور بهمن نامور مطلق در منطقه گردشگری گاوازنگ زنجان آغاز شد، تا سیزدهم شهریور ماه ادامه دارد.

کلمات کلیدی:

zanjan-tourism-news

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">