Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

آشنایی با بل بوی ( BellBoy)

توسط در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۵

BellBoy

«پرسنلی سخت کوش و همیشه خوشرو »

در بدو ورود میهمان به هتل و به محض پیاده شدن از خودرو، اولین فردی که به ارائه سرویس می پردازد، بل بوی است. در واقع اولین تاثیر و برخورد میهمان با هتل در مواجهه با بل بوی هاست و با توجه به اهمیت برخورد اول، این شغل وظیفه ای مهم محسوب می شود.

بل بوی باید همواره خوشرو، خوش پوش،منظم و پر حوصله باشد، تحت هر شرایطی با میهمانان برخوردی گرم داشته باشد و می بایست همواره به عنوان نماد جذابیت برای هتل،یونیفرم های زیبا با رنگ های شاد، آذین متناسب و آراسته داشته باشد.

بل بوی ها زیر نظر بخش پذیرش (receptionist) و مدیر اقامتی به فعالیت مشغول هستند. وظیفه اصلی آنها کمک به میهمانان به هنگام ورود و حمل و مراقبت از چمدان و وسایل آنها در زمان ورود، اقامت و خروج است. پس از پذیرش میهمان، بل بوی او را تا اتاقش راهنمایی میکند و در صورت نیاز اطلاعات ابتدایی مثل استفاده از سیستم روشنایی، سیستک گرمایش و سرمایش، تلویزیون و ... رابه میهمان آموزش می دهد.

کمک به خانه دارها در جابه جایی وسایل سنگین، نشان دادن اتاق ها برای بازدید (show room) ، تحویل گرفتن لباس های میهمانان از لاندری، تاکسی گرفتن برای میهمانان، رساندن نامه ها و پیغام ها ✉️، بخشی دیگر از وظایفیست که بل بوی ها بسته به نیاز هتل ها، ممکن است بر عهده داشته باشند.

در هتل پارسیان آزادی 🛎، هر بل بوی روزانه به طور میانگین 300 چمدان را جا به جا می کند و در روزهای اجلاس ها و همایش های بزرگ، این تعداد به 500 عدد می رسد که رکوردی بی نظیر محسوب می شود!

کلمات کلیدی:

amouzesh-zavabet

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">