Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

ایر‌بی‌ان‌بی به خاطر بهبود وجهه خود، و ممنوعیت تجمع بیش از حد افراد به دلیل مقررات مقابله با شیوع کرونا، برگزاری پارتی را در تمامی منازل اجاره‌ای از طریق این وب‌سایت ممنوع کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، ایربی‌ان‌بی گفته است از این پس تعداد ساکنان منازلی را که از طریق این وبسایت اجاره می‌شوند، به حداکثر ۱۶ نفر محدود می‌کند.

این شرکت البته ممکن است برای ساختمان‌های بزرگتر از جمله هتل‌های کوچک و یا اماکن مخصوص برگزاری مراسم و جشن استثنا قائل شود.

ایربی‌ان‌بی اضافه کرده که از مستاجران و همینطور مالکان خانه‌ها و هتل‌هایی که این مقررات را نقض کنند، شکایت خواهد کرد. هفته گذشته این شرکت برای اولین بار از یک مستاجر که در خانه‌ای در کالیفرنیا پارتی غیرقانونی برگزار کرده بود، شکایت کرد.

طبق مقررات این شرکت، برگزاری پارتی بدون مجوز همواره ممنوع است و حدود ۷۵ درصد از کاربرانی که از طریق وب‌سایت ایربی‌ان‌بی خانه خود را اجاره می‌دهند، اجازه برگزاری پارتی نمی‌دهند.

با این حال پس از وقوع یک تیراندازی مرگبار در یکی از خانه‌های اجاره‌ای این شرکت در شب هالووین سال گذشته، این شرکت اقدامات خود را برای جلوگیری از برگزاری پارتی تشدید کرده است. در این حادثه، در یک پارتی بدون مجوز، پنج نفر کشته شدند.

شرکت ایربی‌ان‌بی از ماه نوامبر سال گذشته بررسی تقاضاهای اجاره مسکن در آمریکا و کانادا را به صورت دستی شروع کرد تا موارد مشکوک را بهتر شناسایی کند. هفته گذشته این روش در استرالیا نیز به اجرا گذاشته شد.

این شرکت از ماه ژوئیه اجاره یک خانه کامل به متقاضیان زیر ۲۵ سال را که کمتر از سه کامنت مثبت دارند، در آمریکا و کانادا ممنوع کرد و از هفته گذشته این مقررات را در بریتانیا، فرانسه و اسپانیا نیز اجرا کرده است.

شرکت «ایر بی ان بی» می‌گوید یک خط تلفن هم برای تماس اضطراری همسایگان که برگزاری پارتی‌های بدون مجوز را گزارش می‌دهند، اختصاص داده است.

حدود هفت میلیون خانه یا اطاق برای اجاره موقت مسافران در وب‌سایت ایر‌بی‌ان‌بی ثبت شده و صدها مورد از این خانه‌ها ظرفیتی بالاتر از ۱۶ نفر دارند.

طبق اطلاعاتی که در وب‌سایت ایربی‌ان‌بی منتشر شده، حداقل ۵۳ خانه در لندن، ۲۷۷ خانه در پکن، ۱۷۰ خانه در نیویورک، و ۱۱۶ خانه در لس آنجلس ظرفیتی بیشتر از ۱۶ نفر دارند.

یکی دیگر از دلایل این تصمیم تبعیت از مقررات محلی در زمینه مقابله با شیوع ویروس کروناست. به عنوان نمونه شهر لس‌آنجلس و حومه آن، تجمع ساکنان خانه‌های مختلف را ممنوع کرده است.

ایربی‌ان‌بی می‌گوید تحت تأثیر تعطیل شدن بارها و باشگاه‌های شبانه، به دلیل مقررات بهداشتی، گرایش به برگزاری پارتی در منازل افزایش پیدا کرده است.

این شرکت در بخشی از بیانیه‌ای که در وب‌سایت خود منتشر کرده، می‌گوید: «ما چنین مشتریانی را نمی‌خواهیم و هر کسی که پارتی‌های بدون مجوز برگزار کند و یا اجازه برگزاری آن را بدهد به پلتفرم ما تعلق ندارد».

کلمات کلیدی:

iran-tourism-news

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">