Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

همزمان با انتشار گزارش‌ها و تصاویری که در ایران از آغاز سفرهای نوروزی خبر می‌دهد، در آمریکا هم یک بررسی نشان داده که از هر ۵ آمریکایی تنها ۲ نفر سفرهای بهاری خود را به علت شیوع ویروس جدید کرونا لغو کرده است.

در شمال‌شرق آمریکا که هوای بهاری اجازه آفتاب گرفتن در ساحل را نمی‌دهد مسافرت به فلوریدا در جنوب‌شرق تقریبا همان حکم سفر به کیش و قشم را دارد.

روز جمعه، ۲۰ مارس - اول فروردین - ، شبکه خبری سی‌ان‌ان در گزارش خود تصاویری از سواحل فلوریدا را نشان داد که مملو از جمعیت بود.

بسیاری از حاضران در این سواحل به گزارشگر سی‌ان‌ان می‌گفتند نگران کرونا نیستند چرا که گمان می‌کنند در فضای باز ساحل و ماسه احتمال انتقال ویروس وجود ندارد. باوری غلط که مقام‌ها را نگران کرده و خواستار بستن سواحل به کمک پلیس و ارتش شده‌اند چرا که حضور در رستوران‌ها و مراکز تفریحی پرتجمع می‌تواند زمینه شیوع را بیشتر فراهم کند.

بخش بزرگی از این گردشگران که از ماه‌ها قبل برنامه سفر خود را همزمان با تعطیلات بهاری مدارس و دانشگاه‌ها تنظیم کرده بودند جوان هستند و می‌گویند بنابر گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده بیماری کووید-۱۹ برای آنها خیلی خطرناک نیست. این در حالی است که پنجشنبه ۱۹ مارس، مرکز کنترل بیماری‌های آمریکا اعلام کرد بررسی حدود ۳۰۰۰ بیمار آمریکایی مبتلا به ویروس کرونا ۲۰۱۹ نشان داده که حدود ۴۰ درصد از مبتلایانی که به علت وخامت حال در بیمارستان بستری شدند میان ۲۰ تا ۵۰ سال سن داشته‌اند.

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">