Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

چهاردهمین جشنواره ملی آش ایرانی در راستای حفظ تقویم برگزاری جشنواره های ملی کشور ۲۱ مرداد ماه در زنجان آغاز بکار می کند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، یحیی رحمتی صبح امروز با اعلام خبر فوق گفت: در حالی که پیش از این خبر از جابجایی تاریخ برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی آش ایرانی منتشر شده بود با عنایت ویژه استاندار زنجان و در راستای حفظ تقویم جشنواره ای کشور چهاردهمین جشنواره ملی آش ایرانی ۲۱ تا ۲۵ مرداد ماه در مجموعه گردشگری گاوازنگ برگزار می شود. 
او ادامه داد: در این جشنواره ۲۱ استان در رشته آشپزی حضور می یابند. 
رییس چهاردهمین جشنواره ملی آش ایرانی شمار شرکت کنندگان زنجانی را در نام نویسی اولیه چهاردهمین جشنواره ملی آش ایرانی ۲۸۰ نفر عنوان کرد که از این تعداد پس از گزینش ۱۵ نفر به جشنواره راه می یابند.
رحمتی از حضور ۸۰ غرفه صنایع دستی در این جشنواره خبر داد و افزود: امسال نیز چون سنوات گذشته سیاه چادرهای عشایری در مجموعه گردشگری گاوازنگ زنجان برپا می شود.
او در خصوص شب های فرهنگی چهاردهمین جشنواره ملی آش ایرانی گفت: شب های فرهنگی با حضور گروه های آئینی در سینما روباز گاوازنگ زنجان در ایام برگزاری جشنواره دایر می گردد.

کلمات کلیدی:

zanjan-tourism-news

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

تا الان ۱ نظر داریم.

یک زن ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۵۹

من تا حال موفق به حضور و شرکت نشدم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">