Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

ورود 5 اتوبوس گردشگری به تهران

توسط در تاریخ ۲۶ مهر ۱۳۹۵

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: میزهای اطلاع‌رسانی به گردشگر در پاییز دائمی می‌شود همچنین معامله برای ورود ۵ اتوبوس توریستی درحال انجام است.
فرزاد هوشیار درباره ورود اتوبوس‌های گردشگری به پایتخت در گفتگو با مهر بیان کرد: اتوبوس‌های گردشگری مناسب و منطبق با استانداردهای جهانی توسط بخش خصوصی خریداری شده است. ۵ دستگاه اول آن معامله شده و از این ۵ دستگاه، یک دستگاه وارد کشور شده و به زودی در یکی از رینگ‌های گردشگری تهران شروع به کار می‌کند. این اتوبوس مخصوص گردشگری در دو طبقه است که طبق بالای آن سقف ندارد و توسط یک برند جهانی اروپایی ساخته شده که بخش خصوصی آن را خریده است.

وی ادامه داد: اداره میراث فرهنگی تهران جایگاه محوری دارد و به عنوان سیاستگذار و طراح برنامه در کنار ما در ستاد گردشگری شهرداری هستند. در تهران‌گردی نگاه ما موضوعی بود به همین دلیل سعی شد تلفیقی از انواع گردشگری ارائه دهیم مثلا اگر می‌گوییم امام زاده صالح به عنوان قطب گردشگری مذهبی، یا موزه سینما به عنوان هنر هفتم درتورهای تهران گردی حضور داشته باشد و یا بازدید از چند خانه تاریخی به عنوان هویت تهران به این دلیل است که به همه موضوعات در تهران گردی بپردازیم.
هوشیار همچنین در پاسخ به این انتقاد که سایت‌های گردشگری شهرداری معمولا اطلاعات تکراری سایت‌های دیگر را به روز می‌کنند گفت: قطعا این طور نیست سایت شهرداری تهران و تهرانگردی به معرفی نقاط دیدنی شهر می‌پردازد.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری بیان کرد: پرداختن به حوزه توریسم درمانی هنوز به صورت جدی در اولویت ما نیست. در تهران، توریست سلامت وضعیت مناسبی دارد و بخشی از مشتری های ما در حوزه تهران گردی همین گردشگران سلامت هستند اما ماموریت ما فعلا گردشگری در حوزه های مذهبی، تاریخی، طبیعی و فرهنگی است.
وی ادامه داد: تلفن ۱۳۷ پاسخگوی گردشگران خارجی نیز هست چون این سامانه به صورت دو زبانه تعبیه شده است.
هوشیار همچنین درباره میزهای کمک‌رسان گردشگران نیز گفت: میزهای کمک رسان به گردشگر داخلی و خارجی در دو سه سال اخیر فقط در نوروز فعال بود که در  فصل پاییز امسال این میزها به صورت دائمی راه‌اندازی می‌شود. پیش از این از نیروهای هلال احمر در مبادی ورودی استفاده می‌شد و در ایام عید در بیش از ۱۰۰ نقطه این میزها به گردشگران کمک می‌کرد.

کلمات کلیدی:

iran-tourism-news

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

تا الان ۱ نظر داریم.

The flash ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۱۶

سلام اکثر مطالب وبلاگتون رو خوندم عالی بود :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">