Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

قزوین- ایرنا- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: خط راه آهن قزوین رشت تا پایان کار دولت یازدهم به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت صبح جمعه در حاشیه بازدید از خط راه آهن تهران - قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهره برداری از این مسیر ریلی می تواند در توسعه اقتصادی کشور ایفای نقش کرده و همچنین به امنیت سفر افزوده و از ترافیک و آلودگی هوا بکاهد.
وی اظهارکرد: با توجه به سیاست های دولت برای توسعه شبکه حمل و نقل از جمله در حوزه ریلی، در کنار این طرح، تا پایان امسال چهارخطه شدن خط آهن تهران - کرج و دو خطه شدن راه آهن کرج - قزوین را شاهد خواهیم بود.
نوبخت اضافه کرد: خط آهن قزوین به زنجان نیز تا پایان دولت یازدهم دوخطه می شود و به لحاظ اعتباری نیز مشکلی برای ادامه کار در طرح های یاد شده وجود ندارد.
معاون رییس جمهوری همچنین گفت: با برنامه ریزی دولت، شش مرکز استان نیز به شبکه حمل و نقل ریلی متصل خواهند شد و کار اجرای طرح های مربوط به آنها تا چند ماه اینده تکمیل می شود.
خط راه آهن تهران قزوین دارای 142 کیلومتر طول و خط آهن در دست احداث قزوین - رشت نیز دارای 164 کیلومتر طول است.


خبرنگار: رضا اولادی ** انتشار دهنده: وحید مقدم سلیمی

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">