Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی زنجان، قطار گردشگری کاروان عشق رجا یکشنبه ۱۷ شهریورماه باهدف شرکت مسافران در مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان ساعت ۹ صبح از تهران حرکت کرده و ساعت ۲۰ از زنجان مراجعت می‌کند.

همچنین معاون اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی اظهار کرد: «متقاضیان سفر با قطار گردشگری کاروان عشق برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir، به‌صورت شبانه‌روزی با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس بگیرند.»

آئین عزاداری حسینیه اعظم زنجان همه‌ساله در روز هشتم محرم با حضور هزاران عزادار حسینی از سراسر کشور برپا می‌شود.

این آیین به‌عنوان دهمین میراث معنوی کشور به ثبت رسیده است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، قطار گردشگری کاروان عشق رجا یکشنبه ۱۷ شهریور ماه با هدف شرکت مسافران در مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان ساعت ۹ صبح از تهران حرکت کرده و ساعت ۲۰ از زنجان مراجعت می‌کند.

مبلغ بلیت این قطار  با پذیرایی صبحانه، نهار و شام یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته قطار یاد شده بعد از حرکت از ایستگاه زنجان، حدود ساعت ۲۴ وارد ایستگاه تهران می‌شود.

همچنین معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی اظهار کرد: «متقاضیان سفر با قطار گردشگری کاروان عشق برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.irبه صورت شبانه روزی با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کنند.»

آئین عزاداری حسینیه اعظم زنجان همه ساله در روز هشتم محرم با حضور هزاران عزادار حسینی از سراسر کشور برپا می گردد. در این روز خیابان های حد فاصل حسینیه اعظم زنجان تا امام زاده حضرت سید ابراهیم به بزرگترین قربانگاه شیعیان جهان بدل می شود.

این آیین بعنوان دهمین میراث معنوی کشور به ثبت رسیده است.

کلمات کلیدی:

zanjan-tourism-news

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

تا الان ۲ نظر داریم.

لبخند ماه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۰۸

جابجایی این همه مسافر(اگر استقبال شود) که ساعت ۱ میرسند زنجان با توجه به وضعیت ترافیکی اون ساعت و بستن راهها و مستقر کردنشان در همانجایی که فرمودید و بعد آوردنشان برای دیدن دسته ی حسینیه یه کمی جور در نمیاد

گردشگری زنجان ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۵۵

برنامه ریزی لازم انجام شده

لبخند ماه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۰۴

سلام
چه طرح جالبیه ولی کجا میخوان اسکان بدن؟

گردشگری زنجان ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۰۴

سلام  تاسیسات اقامتی استان!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">