Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

جشنواره سفره ایرانی و فرهنگ گردشگری با هدف احصاء غذاهای سنتی و بومی مناطق مختلف کشور و امکان سنجی جهت حضور این غذاها در منوی رستوران ها و همچنین تنوع بخشی به جاذبه های مقاصد گردشگری در بازه زمانی 4 لغایت 6 مرداد ماه در شهرستان ارومیه اجراء خواهد شد.

بمنظور برگزاری هر چه باشکوه تر این جشنواره و معرفی ظرفیت های غذاهای بومی و محلی که در قالب پخت و عرضه در غرفه های نمایشگاهی و مسابقات آشپزی، انتخاب غذاها و آشپزهای برتر استانهای آذربایجان غربی  آذربایجان شرقی  زنجان  اردبیل جهت حضور در جشنواره های بین المللی برگزار خواهد شد. از عموم علاقه مندان و متخصصین و آشپزهای ماهر دعوت به عمل می آید در جشنواره فوق الذکر مشارکت نمایند.

نشست های تخصصی، کارگاههای آموزشی، گشت های یک روزه و نمایشگاههای صنایع دستی و گردشگری از دیگر برنامه های حاشیه ای این جشنواره خواهد بود. لذا از کلیه مراکز اقامتی و پذیرائی، سفره خانه های سنتی، انجمن ها و تشکل ها، گروههای مردم نهاد، کدبانوها و آموزشگاهها جهت شرکت در جشنواره دعوت بعمل می آید.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مراجعه نمایید.

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">