Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

روستای درسجین زنجان

مدیرکل سابق بنیاد مسکن استان زنجان با اشاره به تهیه طرح هادی برای ۷۵۶ روستا گفت: تاکنون طرح هادی در ۴۶ درصد از روستاهای استان زنجان اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، احمد حاجی‌زاده امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان اظهار داشت: در مدت شش سال گذشته اقدامات گسترده‌ای در این نهاد انجام شده که تأمین ماشین‌آلات سبک و سنگین و تجهیزات مورد نیاز بخشی از آن است.

وی با اشاره به افتتاح کارخانه ساخت قطعات بتنی ابرازکرد: تعمیرات ساختمانهای موجود و ساخت ادارات شعبه‌های شهرستانی انجام شده و احداث ساختمان این اداره در شهرستان سلطانیه نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به تهیه طرح هادی برای 756 روستای استان زنجان بیان کرد: این طرح در 46 درصد از این روستاها اجرا شده است.

وی به تملک بیش از یک هزار هکتار زمین در روستاها عنوان کرد: بیش از 5 هزا جلد سند مالکیت روستایی با همکاری اداره کل ثبت اسناد صادر شده و با این اقدام 61 درصد از خانه‌های روستایی سنددار شدند که ارزش افزوده‌ای برای این املاک ایجاد کرده است.

حاجی‌زاده با اشاره به پیش‌بینی اعتبارات 120 میلیارد ریالی از محل‌های مختلف مانند اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، 2 درصد نفت و قیر یارانه‌ای بیان کرد: تاکنون 43 درصد این اعتبارات تخصیص یافته که امیدواریم با مبادله موافقتنامه‌ها فعالیت‌های عمرانی تسریع یابد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های بنیاد مسکن این است که سالانه 200 هزار واحد مسکونی روستایی در کشور مقاوم‌سازی شود که بر این اساس در استان زنجان تاکنون بیش از 49 هزار واحد معادل 60 درصد خانه‌های روستایی بهسازی شدند.

مدیرکل سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به مشارکت این نهاد با سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان به منظور اعطای تسهیلات برای ساخت واحدهای مسکونی برای خانواده‌های دارای بیش از دو معلول اشاره کرد و گفت: در استان زنجان 69 واحد احداث می‌شود.

وی با اشاره به برنامه این نهاد برای احداث 369 واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در شهرها ابراز کرد: در حال حاضر 84 واحد جدید ساخته می‌شود و 57 واحد نیز نیمه تمام است.

حاجی‌زاده با اشاره به احداث 408 واحد مسکونی برای محرومان توسط خیران مسکن‌ساز عنوان کرد: 520 واحد نیز در دست طراحی است و به زودی توسط این مجمع ساخته و به متقضایان واگذار می‌شود.

کلمات کلیدی:

zanjan-tourism-news

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">