Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

زنجان-نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت:صنعت چاقوسازی در زنجان آیینه فرهنگ و هنر این استان محسوب می شود و مجمع نمایندگان زنجان به صورت جدی در حال پیگیری موضوع ممنوعیت تولید چاقو است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی وقف‌چی ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات تولید چاقو، افزود: در خصوص صنعت چاقو سازی، نتوانسته ایم زیبایی های آن به درستی معرفی کنیم و آنچه در سطح جامعه انعکاس پیدا کرده بیشتر شامل موارد منفی این ابزار است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به تشکیل فراکسیون فرش در مجلس اشاره کرد و گفت: فرش زنجان مظلوم واقع شده است و ۲۱۲ نفر از نمایندگان مجلس با فراکسیون صنایع دستی و فرش همراه  هستند و مجلس در مجموع به این باور رسیده که بخش صنایع دستی و تولید آن باید جدی گرفته شود.

وقف چی تاکید کرد: صنعت چاقوسازی در زنجان آیینه فرهنگ و هنر این استان محسوب می شود و هر آسیب و صدمه ای که به این صنعت وارد شود، مشکلاتی در زمینه توسعه استان را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان زنجان به صورت جدی در حال پیگیری موضوع عدم تولید چاقو بوده و احساس مسؤولیت در همه نمایندگان وجود دارد، گفت: در طرح ممنوعیت تولید چاقو و حمل سلاح سرد تنها بدی‌ها گفته شده و از زیبایی‌های این صنعت  گفته نمی شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: فضا در حال حاضر مناسب بوده و می‌توان گام‌های خوبی در راستای حل مشکلات چاقو سازان زنجانی برداشت و خوداری اداره پست استان زنجان برای ارسال نشدن چاقوهای تولیدی زنجان باید به صورت جدی مدنظر قرار گرفته و بررسی شود.

وقف‌چی تصریح کرد:  بزرگترین دغدغه ما بحث اشتغال است و ارزانترین راه رسیدن به اشتغال نیز توجه به صنایع دستی و تولید آن است.

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">