Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

محمد قاسمی مدیرفرودگاه زنجان،از برقراری پرواز در مسیر کیش- زنجان- کیش از 4 دی 1396 ، در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته با تلاش استاندار زنجان و مسئولان فرودگاه خبر داد.

به‌گزارش روابط‌عمومی فرودگاه زنجان؛ محمد قاسمی مدیرفرودگاه زنجان با اعلام این خبر گفت: باعنایت به درخواستهای مکرر مردم استان زنجان، وهمچنین  رفاه حال آنها ، مذاکراتی با شرکت هواپیمایی کیش ایر انجام گرفت. که با طی کردن مراحل فنی و گرفتن مجوزهای مربوطه، شرکت هواپیمایی کیش ایر اقدام به برقراری پرواز در مسیر کیش- زنجان- کیش ،در روزهای  دوشنبه و پنجشنبه هر هفته کرد.

قاسمی افزود:درروزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته ،پرواز شرکت هواپیمایی کیش ایر با شماره پرواز 7142 در ساعت 09:30  صبح وارد فرودگاه زنجان خواهد شد.و در ساعت 10:30 با شماره پرواز 7143  فرودگاه زنجان را به سمت کیش ترک خواهد کرد.

 وی تاکید کرد: طی هفته چهار پرواز به صورت رفت و برگشت از زنجان به کیش و برعکس انجام می شود که انشاالله از 4 دی 1396  شروع خواهد شد.

قاسمی گفت:با عنایت به علاقه و درخواستهای  مردم زنجان، پیگیر پرواز عتبات هم هستیم.که با تایید دستگاه مربوطه، این پروازها در آینده نزدیک برقرار خواهد شد.

قاسمی افزود: مجموعه مقامات استانی نگاه ویژه‌یی برای توسعه فرودگاه و افزایش پروازهای آن برای خدمت به مردم استان را دارند چراکه معتقدند فرودگاه نقش بسزایی در توسعه و رونق استان خواهد داشت.

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">