Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

زنجان-مدیر عامل ناوگان ریلی شمالغرب کشور از راه اندازی نخستین قطار ۵ ستاره کشور در مسیر زنجان به مشهد و بالعکس از دوم آبان ماه خبر داد.

علی خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر از راه اندازی نخستین قطار ۵ ستاره کشور در مسیر  زنجان به مشهد و بالعکس از دوم آبان ماه خبر داد و افزود: این قطار یک روز در میان به مسافران سرویس می دهد و ظرفیت این قطار ۵ ستاره با ۱۰ سالن و ظرفیت ۴۰۰ مسافر است. 

وی بر کیفیت قطارها اشاره کرد و گفت: این شرکت بر کیفیت قطارها تاکید جدی دارد و تاکنون این امر مهم محقق شده است و ناوگان ریلی برارائه خدمات بهتر به مسافران تاکید جدی دارد و به ساماندهی فضای فیزیکی ترمینال توجه ویژه می کند.

مدیر عامل ناوگان ریلی شمالغرب کشور گفت: میزان افزایش تن کیلومتر بار خالص حمل شده راه آهن منطقه شمالغرب در شش ماهه سالجاری ۱۷ درصد و تن کیلومتر بار ناخالص حمل شده ۱۳ درصد بوده است. 

خدایی ابراز کرد: خوشبختانه طی شش ماهه سالجاری بار جابجا شده از ناوگان ریلی شمالغرب کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته و کالاهای جابجا شده مواد صنعتی،  شوینده، مواد معدنی، خاک سنگ رویو و مواد اولیه واردات مواد صنعتی از ترکیه و بنادر است.  

مدیر عامل ناوگان ریلی شمالغرب کشور تصریح کرد: قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی استان‌هایی هستند که در حوزه استحفاظی راه‌آهن شمالغرب اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کنند.

خدایی حوزه استحفاظی راه‌آهن شمالغرب را ۱۲۴ کیلومتر مسیر آذربایجان و ۶۰۱ کیلومتر خروجی ایستگاه مراغه اعلام کرد و گفت: این مسیر ریلی ۳۵ ایستگاه دارد.

وی تاکید کرد: ایستگاه‌های قزوین، زنجان، میانه و مراغه چهار ایستگاه اصلی راه‌آهن شمال غرب کشور است و این ناوگان در محدوده ۶ استان حمل و نقل می کند.

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">