Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

قزوین - ایرنا - معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: تا پایان کار دولت یازدهم طول خطوط آهن دو ریلی کشور به 1300 کیلومتر افزایش می یابد.

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت روز جمعه در جریان بازدید از خط آهن کرج - قزوین، گفت: در این رابطه عملیات دو خطه شدن راه آهن کرج - قزوین و زنجان به ترتیب تا پایان امسال و کار دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد. 
وی، توسعه خطوط ریلی کشور را یکی از سیاست های مهم دولت در حوزه راه ها برشمرد و اضافه کرد: براساس سیاست دولت در حال تلاش هستیم تا خطوط دو ریلی کشور را به چهار ریل و یک ریلی را به دو ریل تبدیل کرده و مسیرهای بدون ریل نیز از خط آهن بهره مند شوند که مسیر در دست احداث قزوین - رشت یکی از آنها است.
معاون رئیس جمهوری با اشاره به برنامه دولت برای ایجاد یا گسترش خطوط ریلی، یادآور شد: برهمین اساس تلاش می شود تا پایان کار دولت طرح های ریلی تهران، همدان، کرمانشاه، مراغه - ارومیه و میانه - بستان آباد به پایان برسد.
به گفته نوبخت، جاده های در دست احداث قزوین - تنکابن و قزوین - کلاچای نیز بدون مانع در حال انجام بوده و مشکل اعتباری برای اجرای آنها وجود ندارد.
وی در رابطه با موضوع تخصیص اعتبار برای اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهوری نیز گفت: همه اعتبارهای پیش بینی شده در این رابطه تخصیص یافته و حتی ریالی از این بابت به دوره های بعد موکول نخواهد شد چرا که اجرای مصوبات دارای زمان بندی مشخص شده ای هستند.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به منظور بازدید از مسیرهای ریلی قزوین امروز به این استان سفر کرده است.


خبرنگار: رضا اولادی** انتشار دهنده: رضا اسدی

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">