Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

اولین استارتاپ ایرانی با عنوان اختصاصی «اکسیر» با محوریت‌های موضوعی «مدیریت شهری» و «گردشگری» در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، رویداد استارتاپی اکسیر، نخستین استارتاپ ایرانی است که با نظارت محتوایی ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی ریاست‌ جمهوری طراحی و مدل‌سازی شده و اوایل آبان‌ ماه در زنجان برگزار خواهد شد.

در این رویداد آموزشی و رقابتی، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان آموزش می‌بینند که چگونه به یک ایده بکر و ناب دست یابند و بعد از آن در راستای ترویج همکاری‌های تیمی به دانشجویان آموزش داده می‌شود که چگونه تیم خود را تشکیل دهند و هم در نهایت ایده خود را به‌ یک کسب ‌و کار نوپا، با قابلیت اجرا و جذاب برای سرمایه‌گذاران تبدیل کنند.

در این برنامه شرکت‌کنندگان با قرار گرفتن در فضای مشترک کارآفرینانه به فعالیت توامان با خلاقیت می‌پردازند و در فضای کار تیمی با روش‌ها و ابزارهایی که آموخته‌اند به ایده‌پردازی و ارزیابی ایده و طراحی یک ارزش قابل پیاده‌سازی و سودمند پرداخته و در نهایت نتایج کار خود را به داوران ارائه می‌کنند.

هدف اصلی اجرای این رویداد، آشنایی و کسب تجربه عملی با فرآیند ایده‌پردازی درست، ارزیابی ایده و ارائه آن در حوزه کارآفرینی و کسب و کار است؛ از این‌رو شرکت‌کنندگان، اهدافی مانند آشنایی با مفاهیم اولیه کسب و کارهای نوپا (استارتاپ‌ها) و کارآفرینی، آشنایی و تجربه فرآیند ایده‌پردازی برای کسب و کارهای نوپا و نوآوری در حوزه کسب و کار، آشنایی با اصول اولیه ارزیابی ایده، بازارسنجی و طراحی یک ایده متناسب با بازار و نیازهای مشتری، تجربه ارائه تاثیرگذار ایده به سرمایه‌گذاران و داوران، تجربه یک کار تیمی و آموزش مفاهیم اولیه آن و راه‌اندازی کسب و کارهای جدید مبتنی بر راه‌اندازی تعاونی‌ها را خواهند آموخت.

همه دانشجویان سطوح مختلف رشته‌های مهندسی، مدیریت، علوم‌انسانی و هنر می‌توانند در رویداد استارتاپی «اکسیر» زنجان شرکت کنند. نکته مهم و بنیادین برای این رویداد وجود تنوع رشته‌ها، تخصص‌ها و دیدگاه‌ها است که باعث بالا رفتن کیفیت تجربه ایده‌پردازی آن و افزایش محسوس خلاقیت در تیم‌ها خواهد بود.

طراحی رویداد استارتاپی «اکسیر» زنجان به‌صورت مشترک توسط باشگاه علمی و فرهنگی دانشجویان جهاددانشگاهی زنجان و معاونت پژوهشی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی کشور صورت گرفته و در برگزاری اولین دوره این رویداد، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، شهرداری زنجان، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان و سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی زنجان، دیگر نهادهای برگزار کننده را تشکیل داده‌اند.

شایان ذکر است، مهلت ثبت‌نام در این رویداد تا 18 مهر ماه جاری بوده و برای آشنایی شرکت‌کنندگان با مفاهیم پایه، دوره آموزشی یک‌روزه‌ای در قالب پیش‌رویداد در 28 مهر ماه برگزار خواهد شد و زمان برگزاری رویداد اصلی پنجم و ششم آبان‌ ماه خواهد بود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه اکسیر با شماره تماس 33035300-024 تماس حاصل کنند.

کلمات کلیدی:

zanjan-tourism-news

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">