Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

افتتاح اقامتگاه بوم گردی کاشکیلو

توسط در تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۹۵

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در آئین بهره برداری بیست و پنجمین واحد بوم گردی بخش شهداد با اشاره به ثبت جهانی لوت و کلوت های شهداد به عنوان اولین اثر طبیعی کشور گفت:شهداد با جاذبه های منحصر به فردش،سرزمین پر از راز و رمزی است که به عنوان یکی از قطب های گردشگری جهان مطرح می باشد.
مهندس محمود وفایی صنعت گردشگری و توریسم را حائز اهمیت خواند و با توجه به سال اقتصاد مقاومتی افزود:این صنعت می تواند جایگزین نفت شود و استان کرمان باید با افزایش زیر ساختها در بین ۴ استان کشور در بحث گردشگری قرار گیرد..
وی خاطر نشان کرد:در حال حاضر شاهد حضور بیشمار مسافران خارجی و داخلی به استان هستیم و باید تلاش کنیم آمار گردشگران به پنج برابر رقم موجود افزایش پیدا کند.
مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری راه اندازی ۲۵ واحد بوم گردی در بخش شهداد را از اقدامات موثر دولت تدبیر و امید خواند و عنوان کرد:واحد بوم گردی و تازه تاسیس کاشکیلو با رعایت اصول فنی به عنوان بهترین اقامت گاه در استان می تواند الگوی مناسبی برای سایر واحد های بوم گردی باشد که متناسب با استانداردها است..
وفایی ابراز امیدواری کرد:با سرمایه گزاری شرکت هواپیمایی ماهان در شهداد شاهد شکوفا شدن استعدادها و ظرفیتها و به دنبال آن تحول اقتصادی در شهداد باشیم.
وی در پایان گفت:رشد گردشگری و اقتصادی منطقه شهداد کمک شایانی به رشد اقتصادی استان کرمان میکند و امیداریم شهداد به جایگاه واقعی خود که استحقاقش هست دست پیدا کند.
در مراسم افتتاحیه واحد بوم گردی کاشکیلو خانم دکتر حسینی مشاور استاندار و مسول امور بانوان،مهندس وفایی مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری،مهندس جهانشاهی معاونت گردشگری،جعفری مدیر امور شهرستانها و همچنین امام جمعه،بخشدار،شهردار و جمعی از مسولین و اهالی شهداد حضور داشتند.
فرزندان مرحوم عطاءاله اسکندری خانه پدری خود را با فضایی سنتی به واحد بوم گردی و گردشگری تغییر کاربری داده و از این پس پذیرای گردشگران داخلی و خارجی می باشد.
کاشکیلو غلاف شکوفه نخل است که از آن عرقی خوش طعم و معطر بدست میاید و دارای خواص درمانی است...

کلمات کلیدی:

iran-tourism-news

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">