Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

تعرفه تبلیغات

توسط در تاریخ ۳۰ فروردين ۱۴۰۰

اتحادیه اروپا قصد دارد تا پایان ماه ژوئن (خرداد) طرح پاسپورت‌های واکسن را در سراسر کشورهای عضو این اتحادیه عملیاتی کند.

دیدیه ریندرز، کمیسر قضایی اروپا، روز سه شنبه ۲۵ فروردین (۱۴ آوریل) به نمایندگان پارلمان اروپا گفت این طرح از ابتدای ماه ژوئن به صورت آزمایشی راه‌اندازی می‌شود و تا ۲۱ همان ماه به صورت کامل اجرایی خواهد شد.

پاسپورت‌های واکسن، که برخلاف نامشان بیشتر شبیه یک گواهینامه رانندگی خواهند بود، قرار است در بدو ورود شهروندان به رستوران‌ها، بارها، فرودگاه‌ها و جشنواره‌ها کنترل شوند.

بزرگترین انجمن هواپیمایی جهان اپلیکیشنی را طراحی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد اطلاعات مربوط به آزمایش کرونا، واکسیناسیون و سایر دستورالعمل‌های مرتبط را یکجا با خود داشته باشند.

این برنامه توسعه‌داده شده هرچند در حال حاضر در مراحل آزمایشی است، با این حال با بازگشت جریان زندگی به روال طبیعی پس از فروکش کردن موج کرونا می‌تواند حمل و نقل هوایی را برای مسافران بسیار راحت‌تر کند.

بسیاری از شرکت‌های بزرگ هواپیمایی از هم‌اکنون برای شرکت در مراحل آزمایشی این برنامه دیجیتالی که در واقع نوعی «پاسپورت واکسن» است ثبت‌نام کرده‌اند.

انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA) نماینده ۲۹۰ شرکت هواپیمایی بین‌المللی است که ۸۲ درصد از بار ترافیک هوایی جهان را به خود اختصاص می‌دهند. این نهاد تاثیر عمده‌ای بر تدوین پروتکل‌های جهانی مربوط به سفرها دارد.

مسافرت من به ژاپن

توسط در تاریخ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰

زنجان، شهر ملی ملیله

توسط در تاریخ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰

Aladaghlar Mountains in Iran

توسط در تاریخ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰

If you are looking for a natural place to be amazed in Iran, just go on a trip to Zanjan Province. Aladaghlar Mountains are located in Mahneshan city and extends to Tabriz. May 30, 2020. IRNA/ Amin Rahmani