Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

_در هتل‌های (all inclusive) می‌توانید بدون گشت و گذار در شهر، در خود هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید. این هتل‌ها با فضای لوکس و امکاناتی مثل استخر، باشگاه، ساحل اختصاصی، پارک آبی و … شما را چنان سرگرم می کنند که دیگر قید گشت زدن‌های شهری را می‌زنید و تمام وعده‌های غذایی را در خود هتل به طور رایگان میل می‌کنید!


_ رایگان بودن غذاهای این هتل‌ها فقط محدود به غذاهای اصلی نیست بلکه هر میان وعده‌ای هم کاملا رایگان است. اگر از گردشگرانی هستید که حوصله ماجراجویی و گشت زدن در شهر را ندارید، این هتل انتخاب مناسبی برایتان است.


_ هتل‌های all را بیشتر می‌توانید در مناطق ساحلی و ریزورت‌ها پیدا کنید، شهرهایی مثل آنتالیا و کوش‌آداسی هتل‌های all و Uall زیادی دارند. تنها محدودیتی که در خوردن غذاهای مختلف در این هتل‌ها دارید این است که فقط تا ساعتی مشخصی از شب فرصت دارید تا از این غذاهای رایگان استفاده کنید و بعد از آن اگر هوس غذا خوردن کردید، باید هزینه پرداخت کنید. اما انتخاب بهتری هم وجود دارد، هتل های uall که به صورت ۲۴ ساعته می‌توانید از غذا‌های رایگان لذت ببرید.

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">