Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، با بیان اینکه طی 9 ماهه امسال 21 هزار و 394 مسافر از طریق فرودگاه زنجان جابه‌جا شده است، افزود: در همین راستا و طی مدت مشابه، سال گذشته 8338 مسافر از طریق فرودگاه جابه‌جا شدند که این رقم بیانگر رشد 156 درصدی در این زمینه است.

 

وی با تاکید بر اینکه فرودگاه به‌عنوان یک زیرساخت مهم و تاثیرگذار در توسعه و رونق اقتصادی بوده و باید اهتمام جدی نسبت به توسعه آن صورت گیرد، تصریح کرد: فرودگاه زنجان، یکی از فرودگاه‌های فعال ایران از نوع داخلی به‌شمار می‌رود که در مرکز استان زنجان واقع شده و در 9 ماهه امسال شاهد انجام 1784 مورد انجام شده که از این تعداد، 1650 مورد غیرمسافربری و 134 مورد نیز مسافربری بوده است.

 

این مسئول با یادآوری اینکه هم‌اکنون پرواز زنجان ـ مشهد و بالعکس و نیز پرواز زنجان ـ کیش و بالعکس هر هفته در دو نوبت انجام می‌شود، اظهار کرد: پروازهای زنجان ـ کیش و بالعکس هر هفته روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه انجام می‌شود. این پرواز از 18 دی‌ماه راه‌اندازی شده و تا به امروز نیز به صورت منظم انجام شده است که امیدواریم این پرواز با استقبال هم‌استانی‌ها مواجه شده و تداوم داشته باشد.

 

مدیر فرودگاه زنجان همچنین در مورد ایجاد پایگاه تخصصی و جامع عملیات هلیکوپتری در شمال‌غرب، خاطرنشان کرد: با توجه به امکان‌سنجی صورت گرفته در رابطه با ایجاد پایگاه هلیکوپتری در شمال‌غرب از طرف بخش خصوصی، این فرودگاه برای ایجاد این پایگاه در مرحله اول در نظر گرفته شده که دلیل آن هم هم‌جواری استان زنجان با هفت استان و هم‌جواری آن پایتخت است.

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">