Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

به گزارش موج رسا; یحیی رحمتی در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان این مسئول با اشاره به اینکه اولین بار قطار گردشگری به مقصد جشنواره آش ایرانی امسال رخ داد که در نوع خود اتفاق خوب و مهمی است، افزود: دو رقمی شدن عدد عمر یک جشنواره، بر اساس استانداردهای بین المللی نشان از قوت و قدرت این جشنواره دارد.

وی با بیان اینکه تا جشنواره ای از نظر اقتصادی قوی نباشد نمی تواند چنین جایگاهی پیدا کند، خاطرنشان کرد: همین مسئله نشان می دهد که جشنواره آش یک جشنواره اقتصادی خوب است و ما به دنبال آن هستیم که از ایده های خوب مربوط به جشنواره در کل طول سال استفاده کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه داوری در مجموع 50 آش جشنواره انجام شد گفت: هیئت داوران دوازدهمین جشنواره ملی آش ایرانی متشکل از چهار داور و دو فراگیر داوری بود.

وی با اشاره به برگزیدگان جشنواره آش گفت: بتول تقی‌زاده از استان خراسان‌ جنوبی، حمیرا شفیعی از شهرستان طارم استان زنجان و لیلا زارع از استان کردستان نفرات نخست تا سوم این جشنواره را کسب کردند.

رحمتی با ابراز خرسندی از برگزاری کامل و خوب جشنواره ملی آش از تاریخ هشت تا 12 شهریور بیان کرد: ورود قطار گردشگری و افزایش مسافران برای ورود به این جشنواره خوشایند است.

وی با تاکید بر اینکه در طول مدت برگزاری جشنواره ملی آش تواستیم زنجان را از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل کنیم گفت: جشنواره ملی آش توانست یکی از برندهای جشنواره‌‌های ایران شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان خاطرنشان کرد: طبق نتایج به دست آمده 147 تور از نقاط مختلف ایران از این جشنواره بازدید کردند و در کل این جشنواره با استقبال چند 10 هزار نفری مردم مواجه شد که خود این موضوع نشان از موفقیت این جشنواره دارد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و شهرداری نیز در زمان اجرای این جشنواره همکاری خوبی داشتند افزود: با وجود مشکلات ترافیکی مدیریت خوبی در این زمینه انجام شد.

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">