Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی پیش از ظهر امروز در جلسه پیشگیری از ویروس کرونا گفت: همه اماکن تفریحی، گردشگری، هتل‌ها و مهمانخانه های استان تعطیل است و پذیرش مسافر ندارند.
استاندار زنجان با بیان اینکه همه استان‌های همسایه زنجان در وضعیت بسیار سختی در مقابله با بیماری کرونا قرار دارند تاکید کرد: از مردم می خواهیم بر ترس و اضطراب خود غلبه کرده و فقط توصیه های بهداشتی را رعایت کنند و به اخبار نادرست منتشر شده در فضای مجازی اعتنا و توجهی نداشته باشند، زیرا تنها منبع اطلاع رسانی صحیح، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هستند که از طریق صداوسیما آخرین اطلاعات و اخبار و توصیه ها را ارائه می کنند.
مقام عالی دولت در استان همچنین با قدردانی از همه اقدامات صورت گرفته در استان برای به تاخیر انداختن شیوع بیماری کرونا در استان زنجان تصریح کرد: تا پایان این هفته تولید ژل و اسپری های ضدعفونی کننده افزایش می یابد و می توانیم نیاز استان را از این بابت برطرف کنیم.
وی به توصیه های مسئولان وزارت بهداشت مبنی بر اینکه استفاده از ماسک برای همه ضرورتی ندارد اشاره کرد و گفت: با اضافه شدن یک واحد دیگر تولید ماسک روزانه 80هزار ماسک در استان تولید می شود .
استاندار زنجان حفظ سلامتی و جان مردم را اولویت همه مدیران دانست و افزود: پلیس به هیچ عنوان اجازه ورود خودرو و مسافران غیر بومی را به داخل شهرها نمی دهد و مردم هم از پذیرفتن مهمان از خارج استان پرهیز کنند چرا که استان زنجان نیز جزو استانهایی است که خود درگیر بیماری کروناست و امکانات موجود برای درمان مردم استان است.
وی از مردم خواست با جدی گرفتن طرح غربالگری که وزارت بهداشت اجرا می کند وضعیت سلامتی خود را بسنجند و افزود: تنها راه برای کاهش خطر این بیماری عمل به توصیه های بهداشتی و ماندن در خانه و اجتناب از حضور در محافل و مکان‌های پرجمعیت است.

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">