Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

پروازهای چارتری حذف می‌شوند

توسط در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

خبرگزاری فارس: سمت رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی، در مورد تضییع حقوق مسافران در فروش بلیط‌های چارتری گفت: طبق اعلامی که سازمان هواپیمایی کشوری داشته از ابتدای تابستان سال آینده هیچ ایرلاینی حق انعقاد قرارداد چارتری با دفاتر خدمات مسافرتی در مسیر‌های داخل کشور ندارد. 

این در حالی است که رییس سازمان تعزیرات حکومتی چندی پیش در خصوص فروش چارتری بلیط‌های هواپیمایی و افزایش هیجانی قیمت آن گفته بود مباحث مختلفی حتی در همین ماه جاری در ستاد تنظیم بازار مطرح شده، اما واقعیت قضیه این است که بلیط هواپیما در راستای آزادسازی قرار گرفته و متاسفانه برخی این آزادسازی را با رهاسازی اشتباه گرفته‌اند. ضمن اینکه در ایام بهمن ماه هم پرونده‌هایی داشتیم که منجر به صدور حکم شد.

وی در توضیح بیشتر گفته بود باید سقفی برای این موضوع مشخص شود که عدول از آن موجب برخورد می‌شود و همین الان هم برخورد‌هایی صورت گرفته و سازمان هواپیمایی هم معتقد است که باید برخور‌های جدی صورت گیرد.

جمال انصاری افزود: ما معتقدیم فروش چارتری سوءاستفاده از مشتریان است و اگر بستر فراهم شود سازمان امکان خدمت رسانی بهتری خواهد داشت.

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">