Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان از موافقت شورای شهر زنجان با طرح توسعه هتل بزرگ خبر داد و گفت: موافقت با این طرح مشروط به رعایت چند بند بود که شورای شهر مکلف کرده سرمایه‌گذار آن را انجام دهد.

سجاد خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جلسه غیرعلنی و رسمی شورای شهر زنجان امروز با حضور اعضا برگزار و یکی از مهم‌ترین تصمیمات اتخاذ شده درباره طرح توسعه هتل بزرگ زنجان بود.

وی با اشاره به اینکه بحث جمع‌آوری مستحدثات شهرداری اطراف هتل بزرگ زنجان و بحث توسعه آن پیش از این نیز در جلسه شورا بررسی شده بود، تصریح کرد: در این جلسه نیز بحث درخواست مالک هتل بزرگ زنجان درباره جابه‌جایی نماز خانه و سرویس‌های بهداشتی واقع در جنب هتل بزرگ بررسی و با آن موافقت شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه جلسه امروز شورای شهر با حضور مسؤولان ذیربط، خود سرمایه‌گذار و .. برگزار شد، افزود: این طرح در جمیع جهات بررسی و با طرح اولیه سرمایه‌گذار موافقت شد.

خدایی ادامه داد: با طرح توسعه هتل بزرگ زنجان مشروط به رعایت چند بند که شورای شهر آن را مکلف کرده است، موافقت شد.

لازم به ذکر است، پیش از این در جلسه آخر شورای شهر زنجان طرح توسعه هتل بزرگ زنجان در قالب جمع‌آوری مستحدثات شهرداری اطراف هتل بزرگ زنجان و بحث توسعه این هتل با جابه جایی نماز خانه و سرویس‌های بهداشتی واقع در جنب هتل بزرگ مطرح شد که دارای مخالف و موافقانی بود، بر همین اساس طبق اعلام رئیس شورای شهر زنجان قرار شد با حضور دستگاه‌های ذیربط و خود سرمایه‌گذار این طرح بررسی و تصمیم درباره آن نهایی شود.

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">