Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

۱۷ گردشگر ایتالیایی در هند قرنطینه شدند

توسط در تاریخ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

یک گروه از گردشگران ایتالیایی در هند بعد از آشکار شدن ۱۷ مورد آزمایش مثبت کرونا در میان آنها در این کشور قرنطینه شدند. ایتالیا خود با ۲۵۰۰ مورد ابتلا و ۷۹ فوتی یکی از کشورهای بسیار آلوده به ویروس کرونا است.

بر اساس گزارش رسمی هند، ۲۳ نفر از یک گروه گردشگر ایتالیایی که ماه گذشته میلادی وارد این کشور شده‌ بودند، مورد آزمایش قرار گرفته و ۱۷ نفر آنها مبتلا به کرونا تشخیص داده شدند.

آلمان نیز چهارشنبه اعلام کرد با افزایش ۴۴ مورد قطعی، شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۲۴۰ نفر رسید.

تاکنون حداقل بیش از ۹۴ هزار نفر در جهان مبتلا به کرونا شده و سه هزار و ۲۱۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

عراق نیز روز چهارشنبه اعلام کرد که اولین مورد فوتی از کرونا را ثبت کرده است. ویروس کرونا ماه گذشته میلادی از مسافران بازگشته از ایران وارد این کشور شد.

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران، روز چهارشنبه اعلام کرد که شمار قربانیان بیماری کرونا در ایران به ۹۲ نفر رسیده است. وی تعداد مبتلایان قطعی را هم ۲۹۲۲ نفر گزارش کرد.

کشورهای همسایه ایران پروازها به این کشور را متوقف کرده‌اند و مرزها به روی مسافران بسته است. قزاقستان نیز روز چهارشنبه اعلام کرد هیچ کشتی ایران را به بنادر خود نخواهد پذیرفت.

کلمات کلیدی:

international-tourism-news

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">