Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

قاضی دادگاهی در مازندران برای متهمانی که سال گذشته یک گردشگر آلمانی را در مازندران مورد ضرب و جرح قرار داده و اموال او را سرقت کرده بودند، حکمی «غیرمعمول» صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان در روز پنج‌شنبه، ۲۰ آذرماه، قاضی یک دادگاه در مازندران در خصوص جنبه عمومی جرم هر شش متهم این پرونده را علاوه بر حبس و شلاق تعزیری به دو مورد «حکم سبز» نیز محکوم کرد.

بر اساس این بخش از حکم قاضی، متهمان علاوه بر عذرخواهی از این تبعه آلمانی در یکی از رسانه‌های خبری رسمی کشور باید بروشور معرفی یک مجمع خیرین حمایت از کودکان سرطانی را توزیع و صندوق‌های کمک به این مجمع را در شهرستان تنکابن و توابع آن پخش و جمع‌آوری ‌کنند.

فیلیپ مارک‌گراف، جوان ۲۸ ساله‌ آلمانی، پس از رهایی از بیماری سرطان تصمیم گرفت با دوچرخه مسیری ۲۰ هزار کیلومتری را از طریق ترکیه، ارمنستان، ایران و پاکستان طی کند، از هیمالیا و پامیر بگذرد و به مقصد خود در جنوب هند برسد.

این دوچرخه‌سوار آلمانی که در چارچوب این پروژه به جمع‌آوری کمک مالی برای بیماران سرطانی می‌پرداخت، دوم مردادماه سال ۱۳۹۸ در شهر نشتارود مازندران مورد حمله چند مهاجم قرار گرفت، از ناحیه فک و استخوان صورت به شدت مجروح و وسایلش دزدیده شد.

در پی این حادثه، به نوشته روزنامه همشهری، «مردم و مسئولین این شهر... با حضور در بیمارستان و اهدای هدایای نفیس سنتی از این گردشگر خارجی دلجویی و عذرخواهی کردند» و پلیس ضاربان را دستگیر کرد.

خبر مرتبط:

جهانگرد آلمانی که در ایران کتک خورد و وسایلش دزدیده شد، می گوید به سفرش ادامه می دهد

کلمات کلیدی:

international-tourism-news

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">