Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

زنجان-مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب استان زنجان گفت: ۳۳ روستا به‌عنوان پایلوت در حوزه گردشگری انتخاب شدندکه این امر ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال در روستاها و کاهش حاشیه نشینی در شهرها است.

سجاد صنعتی منفرد در گفتگو با خبرنگار مهربا اشاره به اینکه اشتغال در روستاها باید تقویت شود، افزود: بنیاد مسکن با ارائه تسهیلات اشتغال در روستاها در صدد کاهش حاشیه نشینی در شهرها است. 

وی با بیان اینکه  بحث اشتغال در روستاها موردتوجه قرارگرفته و اولویت کارها قرار گیرد، اظهار کرد: همچنین بنیاد مسکن استان زنجان در جهت ماندگاری روستاییان در روستاها تسهیلات با بهره کم به روستاییان پرداخت می کند. 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: کاهش مهاجرت معکوس روستاییان به شهرها در گرو ایجاد اشتغال و در آمد زایی در روستاها است تا به خود کفایی برسند. 

صنعتی منفرد تاکید کرد: برنامه مناسبی برای ایجاد اشتغال در روستاها وجود دارد که باید دهیاران در تحقق این امر مهم مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند و باید اشتغال در بخش‌های مختلف گردشگری، خدمات و کشاورزی روستاها تقویت شود.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب استان زنجان تصریح کرد:۳۳ روستا به‌عنوان پایلوت در حوزه گردشگری انتخاب شدند که این امر ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال در روستاها و کاهش حاشیه نشینی در شهرها است.

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">