Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

رییس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حکمی ولی تیموری معاون سابق دفتر برنامه‌ریزی و حمایت از توسعه گردشگری را به سمت معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری منصوب کرد.

ولی تیموری سال ۱۳۸۰ به عنوان کارشناس بازاریابی و امور بین‌الملل وارد سازمان ایرانگردی و جهانگردی سابق شد. او سپس به سرپرستی دفتر امور بین‌الملل و سازمان‌های تخصصی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، معاونت امور بین‌الملل مرکز ملی مطالعات جهانی شدن و مدیر کل دفتر ارتباطات و همکاری‌های بین‌المللی مرکز ملی مطالعات جهانی شدن منصوب شده بود.

ولی تیموری از گزینه‌های جدی معاونت گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی بود که نام او پس از کنار رفتن محمد محب‌خدایی مطرح شده بود. صدای میراث ۲۴ مردادماه گذشته از ولی تیموری به عنوان مطرح‌ترین گزینه معاونت گردشگری نام برده بود. همانزمان رایزنی با او برای قبول این سمت در حال انجام بود اما تیموری به دلایلی سمت معاونت گردشگری را آنزمان نپذیرفت تا آن که علی اصغر مونسان حکم او را پایان هفته به عنوان معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی زد.

ولی تیموری از بدنه کارشناسی معاونت گردشگری به این سمت منصوب شده است و پیشتر برخی فعالان گردشگری و حتی کارکنان معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی سکانداری او در معاونت گردشگری را به نفع صنعت گردشگری کشور خوانده بودند. او از سال ۸۰ تاکنون به مدت ۱۷ سال بطور تخصصی در معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی فعالیت کرده بود و حالا باید دید سکاندار جدید معاونت گردشگری تا چه اندازه قادر به حل مشکلات و چالش‌های صنعت گردشگری ایران است؟

کلمات کلیدی:

iran-tourism-news

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">