Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

 

معاون امور عمرانی وقائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان از تدوین ضوابط راه اندازی مجتمع های خانه های مسافر در شهراصفهان  در ستاد هماهنگی خدمات سفر اصفهان با حضور اعضاء این ستاد خبر داد .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری استان اصفهان؛ محمد علی طرفه در نشست هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان با اعلام این مطلب افزود: با عنایت به  گسترش روز افزون ورود گردشگران به شهر تاریخی اصفهان و لزوم ساماندهی وضعیت اقامت در اصفهان، لزوم ارائه راهکارهای مناسب جهت فراهم نمودن امکان اقامت خیل گسترده گردشگران در اصفهان بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد و افزود: طرح ایجاد خانه مسافر در شهر اصفهان را می توان با رعایت ضوابط ایمنی گردشگران و با در نظر گرفتن استانداردهای خدمات به گردشگران و همچنین با توجه به شاخصه های فرهنگی مردم اصفهان، در مرکز شهر اصفهان به صورت مجتمع های بزرگ و با واحد های اقامتی مجزا ایجاد کرد.

وی همچنین تصریح کرد: تمامی نهادهای ذی ربط در حوزه اقامت گردشگران همچون شهرداری، آموزش و پرورش و میراث فرهنگی با ورود به این موضوع ضوابط تأسیسات این اقامتگاهها را تا یک ماه آینده تدوین خواهند کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی اصفهان در این نشست با ایراد سخنانی تأکید کرد: با توجه به این که دغدغه امنیت سرمایه گزاری در صنعت هتل داری را در نظر داریم، به دنبال تدوین فضای مناسب برای اقامت گردشگران هستیم.

وی همچنین تصریح کرد: با ایجاد مجتمع های اقامتی ویژه گردشگران، به دنبال ایجاد تنوع در حوزه های اقامتی ویژه گردشگران سفر بوده و در عین حال با ارائه  خدمات اقامتی با کیفیت و متنوع، گردشگران می توانند متناسب با توان مالی خود به سفر بپردازند.

شایان ذکر است در ادامه این نشست اعضاء به مواردی همچون: تأسیس خانه های مسافر در اصفهان به صورت مجتمع های بزرگ مسکونی و حمایت از مسکن سازان در اصفهان، تأسیس این مجموعه ها به صورت آزمایشی در مرکز شهر اصفهان، لزوم نظارت مستقیم به عملکرد این واحد ها توسط نهادهایی همچون میراث فرهنگی و نیروی انتظامی اشاراتی داشتند.

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">