Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

🔹سفیر بلغارستان در ایران غذای سنتی این کشور را برای سومین سال پیاپی در چهارمین جشنواره بین المللی غذای اکو-راه ابریشم طبخ می کند.

🔹به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان، کریستو پولن داکو سفیر بلغارستان در نخستین روز از چهارمین جشنواره بین المللی غذای اکو-جاده ابریشم غذای سنتی این کشور را برای بازدید کنندگان سرو خواهد کرد.
او سال گذشته نیز در سومین جشنواره بین المللی غذای اکو-راه ابریشم در زنجان غذای سنتی این کشور را برای 350 نفر طبخ و سرو کرد.

🔹امسال نیز کریستو پولن داکو سفیر بلغارستان و کاردار این سفارتخانه برای سومین بار با حضور در آئین افتتاح این جشنواره بین المللی غذا به طبخ و سرو غذای سنتی بلغارستان می پردازند.

🔹 گفتنی است نخستین جشنواره غذاهای کشورهای اکو – جاده ابریشم در سال 1394 همراه با دهمین جشنواره ملی آش ایرانی در زنجان برگزار شد که پس از آن به صورت جشنواره ای مستقل سالانه با حضور کشورهای عضو اکو و راه ابریشم به کار خود ادامه می دهد.

@znichto

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">