Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

سید محمد کاظم خلدی نسب، مدیر کل برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری در اولین نشست کمیته زیارت که در تالار اندیشه دانشگاه قم برگزار شد گفت: حدود یک میلیون اثر فرهنگی، تاریخی، زیارتی و اکوتوریسم در ایران وجود دارد که قابلیت معرفی در عرصه بین‌المللی را دارند.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، خلدی نسب اضافه کرد: ظرفیت‌های موجود گردشگری در سراسر کشور نیازمند فراهم آوردن بسترها و ایجاد فعالیت‌های شبکه‌ای در راستای ارائه تسهیلات و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای ورود گردشگران است و در این رابطه وظیفه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برطرف ساختن موانع موجود در گردشگری به شمار می‌آید.

خلدی نسب با بیان اینکه ایرانگردی از سیاست‌های اصلی دولت تدبیر و امید است، ادامه داد: در برنامه ششم توسعه، شش محور خاص تهیه و تدوین شده که یکی از این محورها، گردشگری است. توجه به حوزه گردشگری می‌تواند در راستای کمک به جامعه برای اشتغال زایی و کسب درآمد مفید به فایده محسوب شود.

وی اظهار داشت: سالانه بالغ بر یک میلیون و 600 هزار گردشگر از کشور عراق و یک میلیون و 100 هزار گردشگر از کشور آذربایجان به نیت زیارت به ایران  می‌آیند که بامعرفی بهتر اماکن زیارتی سراسر کشور به ویژه چهار شهر قم، مشهد، شیراز و شهر ری  باید درزمینهٔ جذب گردشگران مذهبی تلاش  مضاعفی انجام دهیم.

کلمات کلیدی:

iran-tourism-news

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">