Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به همراه مدیر ساخت و توسعه راه‌ها و رئیس اداره پیمان و رسیدگی از روند اجرای پروژه‌های بهسازی مسیر موجود و احداث باند دوم کبودرآهنگ - قیدار - سلطانیه قطعه ۲ و ۴، احداث کنارگذر شهر قیدار و تقاطع‌های مربوطه، احداث راه فرعی سجاس - بلاماجی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، کلیم اله وثوقی همراه با مهندس بیات منش مدیر ساخت و توسعه راه‌ها و تنی چند از مدیران و هم‌چنین مشاورین و پیمانکاران پروژه‌های بهسازی مسیر موجود و احداث باند دوم کبودرآهنگ - قیدار - سلطانیه قطعه ۲ و ۴، احداث کنارگذر شهر قیدار و تقاطع‌های مربوطه، احداث راه فرعی سجاس - بلاماجی را مورد بازدید قرار دادند.

وثوقی بررسی روند پیشرفت پروژه، بررسی مشکلات احتمالی پیش رو از جمله معارضین و هم‌چنین ارائه راهکارهای مناسب در راستای تسریع در اجرا و اتمام پروژه را از اهم اهداف این بازدید اعلام کرد.

وی اظهار کرد: با تلاش‌های مجموعه مدیریتی در سطح استان و وزارت راه و شهرسازی توانسته‌ایم شرایطی را فراهم کنیم تا این پروژه روند اجرایی خوب و مناسب پیدا کنند.

در ادامه بازدید مشاورین و پیمانکاران نیز به تشریح آخرین وضعیت فیزیکی پرداخته و راهکارهای لازم نیز برای تسریع در اجرای پروژه و به بهره‌برداری رساندن در آینده نزدیک را مورد بررسی قرار گرفت.

بیات منش درصد پیشرفت بهسازی مسیر موجود و احداث باند دوم کبودرآهنگ - قیدار - سلطانیه قطعه ۲ را ۱۷ درصد احداث کنارگذر شهر قیدار و تقاطع‌های مربوطه بهسازی مسیر موجود را ۳۶ درصد و احداث باند دوم کبودرآهنگ - قیدار - سلطانیه قطعه ۴ را ۴۰ درصد با اعتباری بالغ بر ۵۱۱.۴میلیارد ریال و احداث راه فرعی سجاس – بلاماجی با ۶۵ درصد و اعتبار ۱۹ میلیارد ریال اعلام کرد.

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">