Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

استاندار زنجان با اشاره به اقدامات کوتاه مدت جهت دایر شدن پروازهای فرودگاه زنجان ، گفت: یکی از اقداماتی که باید در کوتاه مدت توسط متولیان استانی انجام شود، برقراری مجدد پرواز زنجان به مشهد و بالعکس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسداله درویش ‌امیری در جلسه بررسی مشکلات پروازهای فرودگاه زنجان، با بیان اینکه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان باید از ابزارهای نظارتی خود در قبال دفاتر خدمات مسافرتی، استفاده بهینه کند، اظهار کرد: از جمله اقدامات مورد نیاز که باید در حوزه پروازهای فرودگاه زنجان در دستور کار باشد، تشکیل کمیته فنی با حضور دفاتر خدمات مسافرتی استان و تشکیل کنسرسیومی از شرکت های خدمات مسافرتی برای برقراری پروازهای جدید در استان است.
وی با بیان اینکه موضوع توسعه پروازهای هر فرودگاهی در سطح دنیا به صورت رقابتی و با ساز و کارهای اقتصادی انجام می شود، افزود: دولت وظیفه تامین زیرساخت ها و فراهم کردن زمینه انجام پروازها را بر عهده دارد و توسعه آن با تکیه بر اصل رقابت بین دفاتر خدمات مسافرتی و تلاش متولیان حوزه گردشگری است.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه اگر استان زنجان فرودگاه و زیرساخت پروازی نداشت، مقصر دولت بود، یادآور شد: نبودن پرواز چارتری دلیل بر نقص حوزه دولتی نبوده و دولت با ساخت فرودگاه و تامین زیرساخت های پروازی و هزینه های مربوط به آن، وظایف خود را انجام داده است.
وی با بیان اینکه جامعه نمی پذیرد که دولت با تمام مشکلات اقتصادی پرواز چارتری برقرار کند، خاطر نشان کرد: با پشتیبانی سالم از بخش خصوصی و ایجاد فضای رقابتی باید زمینه برقراری و توسعه  پروازها را در استان فراهم کرد.
درویش امیری از رایزنی با شرکت هواپیمایی آتا برای توسعه پروازهای فرودگاه زنجان خبر داد و گفت: این مساعدت به منظور توسعه پروازها از زنجان به سایر نقاط کشور و کشورهای دیگر صورت گرفته است، اما باید دفاتر خدمات مسافرتی با توسعه تبلیغات خود نسبت به جذب مسافران داخلی و خارجی اقدام کنند تا خلاء های این بخش، پر شود.
گفتنی است در این جلسه مصوب شد که بخش خصوصی در کوتاه مدت نسبت به برقراری مجدد پرواز زنجان-مشهد که طی دو ماه اخیر تعطیل شده بود، اقدام کند.

کلمات کلیدی:

zanjan-tourism-news

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">