Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

🔸مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان گفت: از 27 اسفند 96 تا پایان روز پنجم فروردین جاری، 117 هزار و 457 مورد بازدید از جاذبه های گردشگری این استان به ثبت رسید.
🔸در این مدت 33 هزار و 411 مورد اقامت مسافران نوروزی در مراکز اقامتی این استان به ثبت رسیده است.
🔸از 27 اسفند 96 تا پایان پنجمین روز فروردین جاری 22 هزار و 966 نفر از گنبد سلطانیه و 11 هزار و 75 نفر نیز از بنا و موزه مردم شناسی رختشویخانه بازدید کردند.
🔸رحمتی آمار بازدیدها طی مدت از موزه مردان نمکی را هفت هزار و 441 و غار کتله خور را چهار هزار و 201 نفر اعلام کرد و گفت: از 27 اسفند 96 تا پایان پنجمین روز فروردین جاری بیش از 78 هزار مورد بازدید نیز از سایر جاذبه های گردشگری استان زنجان به ثبت رسیده است.
🔸مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در این مدت برای نظارت بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران در ایام نوروز، از سوی ستاد خدمات سفر استان 366 مورد بازدید از مراکز اقامتی و خدماتی سطح استان انجام شده است.
🔸 وجود بزرگترین گنبد آجری جهان، شگفت انگیزترین غار آهکی دنیا، مومیایی های مردان نمکی با قدمت بیش از 2هزار سال، طولانی ترین بازار سر پوشیده جهان و مردمانی مهمان نواز، استان زنجان را به میزبانی پرجاذبه و مهربان برای مسافران و گردشگران تبدیل کرده است.


منبع: ایرنا

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">