این تورهای «با نسخه محدود» در روز جهانی زنان، هشتم مارس، به فروش رسیدند. در میان مقاصدی که برای سفر مخاطبان این شرکت در نظر گرفته شده بود، مراکش قرار داشت که هزینه آن از ۶۲۰ پوند آغاز می‌شد و افزون بر آن سفری هشت روزه به مقصد اردن نیز بهای ۱۲۲۵ پوند قیمت‌گذاری شده بود. در نهایت بهای سفر به ایران با استفاده از خدمات این موسسه مسافرتی از ۲۰۰۵ پوند آغاز می‌شد.  توری که به مقصد مراکش حرکت می‌کند، بازدیدی از شهر مراکش ترتیب می‌دهد و از خانواده‌های بربر که از نژادهای آفریقای شمالی هستند، در خانه‌هایشان دیدن و همچنین بررسی می‌کند که مشارکت‌های یک هنرمند موجب توانمندسازی و قدرتمندتر کردن زنانی که به بافتن قالیچه در روستاهای کوچک مشغولند، شده است. افزون بر آن نیز تجربه یک حمام سنتی در برنامه‌های این تور قرار داده شده است. در مورد اردن، کسانی که از خدمات مسافرتی «اینترپید تراول» استفاده کنند، درمورد هنرباستانی استفاده از حنا که از سوی زنان سنتی کوچ‌نشین اردنی انجام می‌گیرد، یاد خواهند گرفت و در ساحلی منحصر به زنان در بحرالمیت چای نوشیده و پیرامون هنر آشپزی عربی در یک خانه محلی نیز چیزهایی خواهند آموخت.

توری که به مقصد ایران تدارک دیده شده است نیز ویژگی‌های منحصر به خود را دارد. از این جمله، بازدید از یک سالن زیباییایرانی، یک پارک منحصر به زنان و نیز سر زدن به یک کلاس یوگا در کنار اقامت با مردم قشقایی و ملاقات با زنان جوان کارآفرین را می‌توان ذکر کرد.  برنامه‌های سفری که توسط این موسسه طراحی شده است از سوی راهنمایان تور زن انجام می‌گیرد و شامل ملاقات‌هایی با زنانی متفاوت در این جوامع خواهد بود که جوانان، پیرها، مذهبی‌ها، محافظه‌کاران و مخالفان آنها را دربرمی‌گیرد و به این ترتیب تنوعی از نظرات مختلف ارائه می‌کند.

تمرکز بر قدرت زنان گردشگر

مدیر محصولات منطقه‌ای این شرکت در خاورمیانه و آفریقا، معتقد است این سفرها تمام نشانه‌های یک سفر کلاسیک این موسسه را دارند؛ اما تمرکزی اضافی بر سفرهای زنان و قدرتمندی آنها را نیز مورد نظر قرار داده‌اند.  جنی گری اضافه می‌کند: «در حالی که موسسه سفر اینترپید به فراگیری در تمام سطوح این شرکت باور دارد، این سفرهای مبتنی بر زنان و منحصر به آنها گویای یک مسوولیت اجتماعی و حساسیت فرهنگی برای مسافران است تا به برخی تسهیلات منحصر به زنان، تجربه‌ها و آداب در کشورهایی که به طور سنتی محافظه‌کار هستند، دسترسی پیدا کنند.»  به گزارش «دنیای اقتصاد» افزایش زنان گردشگر و سفر انفرادی آنها در سال‌های اخیر به یکی از روندهای مهم توریسم بین‌المللی تبدیل شده و حالا برخی از شرکت‌های بین‌المللی سفر در تلاش هستند که از این روند برای توسعه کسب‌وکارهای خود بهره بگیرند.