Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

زنجان - ایرنا - مدیر فرودگاه زنجان اعلام کرد: فروش بلیت های رفت و برگشت زنجان به مقصد کیش از این فرودگاه آغاز شد و نخستین پرواز از ان 18 دی انجام می شود.

به گزارش ایرنا، محمد قاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش و پیگیری های انجام شده از سوی مسئولان فرودگاه این منطقه و استان پروازهای این فرودگاه به جزیره کیش از 18 دی جاری انجام می شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر این پروازها، در تلاش برای برقراری پروازهای زنجان – تهران و زنجان – عتبات عالیات هستیم.
مدیر فرودگاه زنجان گفت: علاقه مندان به سفر به کیش از طریق این فرودگاه می توانند برای تهیه بلیت های رفت و برگشت اقدام و آن را از آژانس های معتبر و فعال در سطح شهر و از طریق اینترنت دریافت کنند.
قاسمی با بیان اینکه هزینه بلیت رفت و برگشت برای هر نفر 450 هزار تومان است، تاکید کرد: در هفته چهار پرواز به صورت رفت و برگشت از زنجان به کیش و برعکس انجام می شود.
وی یادآورشد: دوشنبه 18 دی امسال پرواز شماره 7142 ساعت 7:30 صبح از فرودگاه کیش به مقصد زنجان انجام و این پرواز ساعت 9:20 در فرودگاه مقصد بر زمین می نشیند.
به گفته قاسمی، پرواز شماره 7143 در همین روز ساعت 10:30 از فرودگاه زنجان به مقصد کیش انجام و 12:30 در فرودگاه مقصد بر زمین می نشیند.
وی تاکید کرد: پروازهای زنجان به کیش و برعکس طی روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته با همکاری شرکت هواپیمایی کیش ایر برقرار است.
مدیر فرودگاه زنجان اعلام کرد: پایداری سفرهای هوایی به کیش همکاری مسئولان ذی ربط و استقبال مردم نیاز دارد که می تواند در توسعه صنعت توریسم این استان نیز تاثیرگذار باشد.
به گزارش ایرنا، فرودگاه زنجان، یکی از فرودگاه‌های فعال ایران از نوع داخلی به شمار می رود که در مرکز استان زنجان واقع شده است.
این فرودگاه از سال 1390 شروع به فعالیت کرده است که در زمان حاضر پروازهای فرودگاه زنجان به مقصد مشهد انجام می شود.
از خردادماه سال 92، پروژه توسعه باند فرودگاه زنجان آغاز شده است و با توجه به مصوبه دولت مبنی بر تبدیل فرودگاه زنجان به مرز هوایی اردیبهشت 91 نیز نخستین پرواز خارجی به مقصد عربستان برای انجام حج عمره انجام شد.

خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">