Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

دکتر وقفچی نماینده محترم مردم شریف زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی روز شنبه مورخ ۹۶/۹/۲۵ به اتفاق مهندس خدائی مدیر کل راه آهن شمالغرب و هیئت همراه بمنظور آگاهی از مشکلات و تنگناهای مالی و اعتباری پروژه، مسائل مرتبط با حاشیه نشینان، شناسایی گلوگاه ها و تلاش در راستای رفع موانع و مشکلات پروژه، از طرح خط دوم راه آهن زنجان_قزوین بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید حاضرین حدفاصل ایستگاههای زنجان و خرمدره را با درزین طی نموده و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه در قطعات ۳ و ۴ قرار گرفتند، که در هر مورد توضیحات لازم از طرف مدیر کل راه آهن شمالغرب ارائه گردید.

در پایان مهندس خدائی در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای مرکز زنجان طول پروژه خط دوم راه آهن زنجان_قزوین را ۱۷۱ کیلومتر عنوان نمودند که در حال حاضر از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار می باشد. ایشان افزایش سرعت سیر و حرکت قطارها، کاهش زمان سفر، ظرفیت سیر و حرکت قطارها، افزایش بازدهی حمل و نقل ریلی در منطقه و سرعت قطارها به 200 کیلومتر در ساعت، افزایش بار محوری از 20 تن فعلی به 30 تن را از مزایای این طرح برشمرده و اظهار امیدواری نمودند که با فراهم شدن بموقع منابع مالی، پروژه تابستان سال آینده به بهره برداری برسد.

مهندس وقفچی نیز با ذکر این نکته که بحث ترانزیت کالا از فاکتورهای اساسی توسعه استان می باشد، نقش خط دوم راه آهن زنجان_قزوین را در این زمینه و سایر مولفه های توسعه ای بسیار اساسی دانسته و با اشاره به نتایج بازدیدشان از پروژه فوق الذکر، انجام رایزنیها با مسئولین مربوطه بمنظور تخصیص اعتبار و تزریق منابع مالی و رفع سایر موانع را از برنامه های کاری خود در راستای اتمام بموقع پروژه عنوان نمودند.

روابط عمومی راه آهن منطقه شمالغرب

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">