Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: طی هفت ماه گذشته از سالجاری بیش از 825 هزار و 700 نفر از جاذبههای تاریخی و فرهنگی استان زنجان بازدید داشتهاند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان به نقل از فارس، علی اکبر شرفی اظهار کرد: بیش از 115 هزار و 213 نفر از موزه و گنبد سلطانیه طی هفت ماه گذشته از سالجاری دیدن کردهاند.

وی ابراز کرد: 112 هزار و 14 نفر از بازدیدکنندگان از موزه و گنبد سلطانیه طی سالجاری داخلی و 3 هزار و 199 نفر هم گردشگر خارجی بودهاند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه 65 هزار و 696 بازدیدکننده داخلی و خارجی از موزه مردمشناسی رختشویخانه زنجان بازدید کردهاند، تصریح کرد: بیش از 64 هزار نفر از این بازدیدکنندگان، ایرانی هستند.

شرفی تعداد بازدیدکنندگان از موزه باستانشناسی ذوالفقاری و موزه مردان نمکی زنجان را طی هفت ماه گذشته از سالجاری 38 هزار و 967 نفر اعلام کرد و یادآور شد: 337 گردشگر خارجی این موزه را مورد بازدید قرار دادهاند.

وی همچنین از بازدید 62 هزار و 916 گردشگر داخلی و 840 گردشگر خارجی از غار تاریخی کتلهخور استان زنجان در شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: در مجموع 825 هزار و 777 نفر از جاذبههای تاریخی و فرهنگی استان طی هفت ماه گذشته از سالجاری بازدید کردهاند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه 726 هزار و 607 نفر از جاذبههای طبیعی استان طی سالجاری دیدن کردهاند، اظهار کرد: تعداد بازدیدها از جاذبههای دست‌ساز استان هم 130 هزار و 81 نفر بوده است.

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">