Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

تلاش‌های ترکیه و ایران در چارچوب توسعه همکاری‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، تاثیر مثبتی بر استان وان که دارای طولانی‌ترین مرز با ایران است، گذاشته است.

دیدار رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه از ایران و آغاز دور تازه‌ای از روابط حسنه بین دو کشور، انتظارات در وان را که در حال حاضر یکی از بهترین دوران خود در حوزه گردشگری را می‌گذراند افزایش داده است.

سال گذشته 238 هزار گردشگر ایرانی از وان دیدار کردند، اما این میزان در سال جاری تنها در 8 ماهه اول سال به 335 هزار گردشگر رسید که در تاریخ این شهر بی‌سابقه است.

از سوی دیگر انتظار می‌رود این میزان تا پایان سال جاری نیز به 450 هزار گردشگر برسد. در همین زمینه مراد زورلواوغلو، استاندار و سرپرست شهرداری وان گفت:

«صنعت توریسم در وان در سالیان اخیر با رشدی چشمگیر روبرو بوده است. می توانیم از این پس وان را “شهر آرامش” نامگذاری کنیم. تا زمانی که این عنوان ادامه پیدا کند شمار گردشگران در وان نیز افزایش پیدا خواهد کرد».

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">