Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان زنجان گفت: استان زنجان آماده استقبال از مهمانان هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری 2017 هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان به نقل از ایرنا،اویس کیانی افزود: در حالی که کمتر از 30 روز به ورود مهمانان متخصص گردشگری و راهنمایان گردشگری بین المللی به زنجان، باقی مانده است شاهد هستیم که اداره کل میراث فرهنگی، شهرداری و واحد های مربوطه استانی هماهنگی های لازم را به صورت عملیاتی انجام می دهند.

وی یادآورشد: همه تلاش های استانی معطوف به این است که از این رویداد بین المللی استفاده لازم را جهت رونق و ارتقای گردشگری ورودی داشته باشیم.

کیانی اظهار کرد: از همه فرصت ها استفاده و همه فعالان گردشگری استان را از اهمیت این موضوع مطلع کنیم.

عضو هیات بازرسی کانون راهنمایان گردشگری ایران گفت: به زودی نشست های تخصصی جهت بررسی اهمیت این موضوع و ارائه ایده به تاسیسات و زیرساخت های گردشگری استان برای استفاده از این فرصت به نفع واحد تجاری و خدماتی خود با حمایت اداره کل میراث فرهنگی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: زنجان با توجه به اینکه نخستین شهری است که این مهمانان متخصص در آن اقامت می کنند، نقش اقامتگاه ها بسیار مهم و حائز اهمیت است.

کیانی ادامه داد: این مهمانان از 45 کشور به ایران سفر می کنند که 18 کشور در مسیر پیش تور و زنجان حضور دارند.

رئیس هیات مدیریه انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان زنجان گفت: از طریق همین خبر از همه افرادی که گردشگری این شهر و استان برایشان مهم است اعلام آمادگی همکاری می کنیم تا در این فرصت نهایت استفاده را از بستر پیش آمده داشته باشیم.

وی تاکید کرد: این مهمانان مسافر عادی نیستند و زنجان پس از این رویداد با برنامه ریزی دقیق تری می تواند برای رشد گردشگری تلاش کند.

6 دی نشست نهایی هم اندیشی کنوانسیون راهنمایان گردشگری 2017 در سالن سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار شد و همه استان های در مسیر پیش تور و پس تور اقدام به ارائه گزارش آمادگی خود داشتند.

در این مراسم به اهمیت این موضوع و فعالیتها و هم افزایی های ملی جهت انجام این رویداد ملی تاکید شد.

300 راهنمای تخصصی گردشگری جهان در این کنوانسیون حاضر می شوند تا از ظرفیت های گردشگری ایران بازدید کرده و از این توانمندی ها انتقاد کنند.

این کنوانسیون که بهمن سال جاری برگزار می شود، کشور را به مدت 15 روز میزبان راهنمایان گردشگری جهان می کند.

کنوانسیون گردهمایی جهانی راهنمایان گردشگری است هر 2 سال یکبار در جهان برگزار می شود و دارای سه دوره پیش تور، مراسم اصلی و پس تور است.

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">