Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

محسن یارمحمدیان عصر روز شنبه چهارم دی ماه در حاشیه بازدید از خانه باغ تاریخی شاکر در آران و بیدگل افزود: بیشترین تعداد اقامتگاه در شرق و شمال استان قرار دارد که شهرستان خوروبیابانک در رتبه اول و کاشان در رتبه دوم از نظر تعداد اقامتگاه بوم گردی قرار دارند.
وی بیان کرد: تمام تلاش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان این است که اقامتگاه های بوم گردی را در سطح استان گسترش دهد و اولویت را به غرب استان اختصاص داده تا تعادل برقرار شود.
وی با بیان این که افراد زیادی در سطح استان متقاضی بهره برداری از اقامتگاه های بوم گردی هستند تصریح کرد: دولت سیاست حمایتی را در دستور کار خود داشته و به بهره برداران، وام های یک میلیارد ریالی با بهره چهار درصد پرداخت می کند.
یارمحمدیان خانه باغ تاریخی شاکر را بسیار زیبا و مطلوب برای اقامتگاه بوم گردی توصیف کرد و گفت: بزودی مجوز بهره برداری از این مجموعه صادر خواهد شد.
خانه باغ شاکر یکی از زیباترین اثرهای فرهنگی، تاریخی شهرستان آران و بیدگل است که در پنج کیلومتری این شهر در مزرعه حسین آباد واقع شده است.

منبع: وبلاگ مگستان خوروبیابانک

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">