Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

روز بین‌المللی هوانوردی کشوری

توسط در تاریخ ۱۷ آذر ۱۳۹۵

7 دسامبر 2016 برابر با 17 آذر 1395
موضوع: "همکاری با یکدیگر برای تضمین نادیده انگاشته نشدن کشورها"
هدف روز بین‌المللی هوانوردی کشوری کمک به ایجاد و تقویت آگاهی جهانی نسبت به اهمیت هوانوردی کشوری بین‌المللی به منظور توسعه اجتماعی و اقتصادی کشورها همچنین نسبت به نقش سازمان بین‌المللی هوانوردی کشوری (ایکائو) در ترویج امنیت، کارایی، و نظم در حمل و نقل هوایی بین‌المللی است.
هم اکنون که سازمان ملل متحد و دولت‌های جهان دستورکار 2030 برای توسعه پایدار را به تصویب رسانده و دوره جدیدی در توسعه پایدار جهانی را در پیش گرفته‌اند، اهمیت هوانوردی به عنوان موتور ارتباط جهانی هرگز بیش از این دوره با اهداف کنوانسیون شیکاگو مرتبط نبوده و آن، نگاه به پرواز بین‌المللی به عنوان توانمندساز بنیادی صلح و بهروزی جهانی است.
نهضت "همکاری با یکدیگر برای تضمین نادیده انگاشته نشدن کشورها از 2015 تا 2018" بر تلاش‌های سازمان بین‌المللی هوانوردی کشوری به منظور کمک به دولت‌ها در اجرای معیارها و شیوه‌های توصیه شده آن سازمان تأکید می‌کند. هدف اصلی این تلاش کمک به تضمین آن است که اجرای این معیارها و توصیه‌ها بهتر است به صورت جهانی هماهنگ شود تا همه دولت‌ها به مزایای چشمگیر اجتماعی-اقتصادی حمل و نقل هوایی ایمن و قابل اطمینان دسترسی داشته و بتوانند به مسائل مرتبط با انتشار گازهای گلخانه‌ای، ایمنی، و امنیت بپردازند.

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">