Zanjan Tourism Guide

زنجان؛ شهری که باید دید؛ فرصتی جدید برای سفر بعدی شما؛ زنجان به شما نزدیکتر از آن است که تصور می‌کنید!

زنجان - ایرنا - دومین نشست تخصصی و مسابقه ملی طراحی صنعتی در صنایع دستی استان زنجان با حضور اساتید و دانشجویان 10 دانشگاه کشور در دانشگاه زنجان آغاز به کار کرد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان، 95 نفر از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های تهران، علم و صنعت، الزهرا، هنر تهران، هنر فارس، هنر تبریز، سمنان، اصفهان و پردیس تهران برای حضور در این نشست و مسابقه ملی در زنجان گرد هم آمده اند.
هدف از برگزاری 'دومین نشست تخصصی و مسابقه ملی طراحی صنعتی در صنایع دستی' بررسی طرح های جدید در حوزه صنایع دستی و ورود طراحان صنعتی ایران به بخش صنایع دستی در راستای ایجاد و رونق بازارهای جدید برای محصولات صنایع دستی است.
برنامه های روز نخست دومین نشست تخصصی و مسابقه طراحی صنعتی در صنایع دستی زنجان، شامل برپایی کارگاه ها در سطح کارگاه های صنایع دستی و مراکز تاریخی است که در آن به معرفی محصولات صنایع دستی، تولیدکنندگان و شیوه های تولید پرداخته می شود.
روز نخست این نشست با گردهمایی اساتید و فعالان بخش صنایع دستی و تیم های تخصصی طراحی صنعتی با بررسی وضعیت موجود صنایع دستی استان و ارائه راهکارها خاتمه می یابد.
روز دوم 'دومین نشست تخصصی و مسابقه ملی طراحی صنعتی در صنایع دستی 'در دانشگاه زنجان برگزار می شود و تیم‌های حاضر به طراحی محصولات جدید و اصلاح شده صنایع دستی پرداخته و طرح های ارائه شده توسط اساتید و صاحب نظران مورد داوری قرار می گیرد. 
نخستین نشست تخصصی و مسابقه طراحی صنعتی در صنایع دستی سال گذشته در زنجان با حضور هشت دانشگاه کشور برگزار و موجب طراحی محصولات جدید و عرضه به بازار صنایع دستی شد.

نظرات

برو به فرم ارسال نظر

هیچ نظری تا الان ثبت نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">